Klantgericht Communiceren

€ 209.00 € 209.00
Klantgericht Communiceren
Klantgericht Communiceren
€ 209.00 € 209.00

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft

Over de opleiding Klantgericht Communiceren

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert, is beslissend voor een succesvolle samenwerking of verkoop. Dankzij deze praktijkgerichte cursus leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.

Samen met een topdocent doorloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel de communicatie via de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Zo bevorder je niet alleen de relatie met de klant, maar ook het imago van je bedrijf. Want goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke onderneming!

Schrijf je nu in voor deze spraakmakende cursus!

Content

  • Hoe gedraag je jezelf naar klanten toe
  • Welke verschillende types klanten zijn er
  • Doelstellingen maken voor klanten en deze realiseren
  • Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties
  • Overtuigen zonder te manipuleren
  • Gesprekstechnieken voor een succesvol klantengesprek
  • Vaardigheden om klantgerichter te handelen
  • Win-winsituaties creëren voor jezelf en je klanten
  • Nee zeggen zonder klanten te verliezen
  • Correcte service verlenen zonder grenzen van het bedrijf te overschrijden

Competences

  • Jij weet hoe je perfect communiceert met klanten via telefoon of face to face
  • Jij bent in staat om klachten professioneel af te handelen en steeds empathie te tonen
  • Jij gedraagt je als het uithangbord van je firma en gaat steeds voor klantgerichtheid
  • Jij weet hoe je de specifieke behoeftes van klanten herkent en kan deze ook gebruiken

MEER INFO? KLIK HIER!

Tags:

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply